Postayla Onarım

Kargo ile gönderilen cihazları kabul etmeye başladık. Anlaşmalı kargo firmamız ile Apple ürünlerinizi Ücretsiz olarak evinizden teslim alıyor ve teslim ediyoruz.Kargo veya özel kurye ile onarım hizmeti almayı tercih ederseniz, lütfen bizimle iletişime geçin.

KEŞFET

Mağazamıza Gelin veya Randevu Alın

Cadde mağazamızdan hemen onarım randevusu almak için 0312 441 62 33 numaradan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

promc@promc.com.tr adresine e-posta bırakabilir yada aşağıdaki linkten forma ulaşabilirsiniz.

KEŞFET

Online Randevu

Online olarak randevu oluşturmak için bu ekranı kullanabilirsiniz.

KEŞFET

Çalışma saatlerimiz haftaiçi 09.00-18.00,

Cumartesi günleri: 10:00-17:00 arasındadır.

Hilal Mah. 677. Cadde No:44/a Çankaya Ankara

iPhone, iPad ve iPod Touch için Servise Getirmeden Önce Yapılması Gerekenler.

  • Apple ürünlerine ait satış sonrası servis kapsamı, ülkelere özel düzenlemelere ve politikalara göre değişiklik gösterebilmektedir. SIM kart ile çalışan ve bir IMEI numarasına sahip iPhone veya iPad cihazlarının Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) tarafından kayıtlı olması gerekmektedir.
    Cihazınızı servise getirmeden önce BTK kaydının yapıldığını buradan https://www.turkiye.gov.tr/imei-sorgulama kontrol ediniz.
  • iPhone'unuzu iCloud veya iTunes kullanarak yedekleyiniz. Yedeklemeyi nasıl yapacağınız ile ilgili bilgilere https://support.apple.com/tr-tr/HT203977 linkinden ulaşabilirsiniz.
  • Cihazınızın iPhone'umu Bul Özelliğinin "Kapalı" olduğundan emin olunuz. https://support.apple.com/tr-tr/HT201441 ilgili linkten destek alabilirsiniz.
  • Yedekleme yaptıktan sonra, kişisel bilgilerinizin güvenliği için tüm içerik ve ayarlarınızı siliniz. Nasıl yapacağınız ile ilgili https://support.apple.com/tr-tr/HT201252 destek alabilirsiniz.
  • Cihazda bir SIM kart bulunmakta ise lütfen çıkarınız ve muhafaza ediniz.
  • Cihazla birlikte eğer yaşadığınız problemler aksesuarlarla ilgili değilse bize kablo, adaptör, vb aksesuarları getirmenize gerek yoktur.