Hakkımızda

ProMC, 2003 yılında, bilgisayar sektöründe kurumsal ve bireysel kullanıcılara bilgisayar ve çevre birimleri satış, pazarlama ve teknik servis hizmeti sağlayan teknoloji firması olarak kuruldu. Sektördeki Apple tecrübemiz ve uzman Apple sertifikalı kadromuz ile kendini yenileyen, gelişmelere açık, çözüm ve müşteri memnuniyeti odaklı bir Apple Yetkili Servis Sağlayıcısı olarak sizlere hizmet sunmaktan mutluluk duyarız.

MÜKEMMELLİĞE OLAN BAĞLILIĞIMIZ

Çalışanlarımız

  • Müşterilere, çalışma arkadaşlarına, servis sağlayıcılara ve Apple’a karşı daima etik kuralları ve dürüstlük çerçevesinde hareket edilir.

Müşterilerimiz

  • Müşterilerimiz daima önceliklidir ve herkes içten bir şekilde karşılanır.
  • Sorunlarını çözerken müşterilerimizle empati kurarak ilgileniriz.
  • Müşterilerimizle olan ilişkilerimizi onları mağazalarımıza tekrar gelmeye davet ederek geliştirmeyi amaçlarız.
  • Biz, mağazalarımızın öğrenmek ,yaratmak, yardım almak ve tekrar tekrar ziyaret etmek isteyecekleri mutlu bir alışveriş ortamı olması için , müşterilerimizin her ziyaretinin ilham verici olmasına çaba gösteririz.

Her Günkü Amacımız

  • Müşterilerimizin vaktine saygı duyar ve tüm onarım işlemlerini zamanında, kişiye özel ve verimli bir şekilde teslim ederiz.
  • Müşterilerimizin beklentilerini her zaman önemseriz.
  • Müşterilerimize karşı empati kurarak, profesyonel bir şekilde ve ivedilikle hareket ederiz.
  • Biz, her müşteri sorununu kendimizi geliştirmek için bir fırsat olarak değerlendiririz. Tüm geri bildirimleri dinler ve işin doğrusunu yapmak üzere kişisel inisiyatif alarak, anında yanıtlarız.
  • Müşterilerimize doğru teşhisler, güvenilir onarımlar ve hızlı geri dönüşler sunarak beklentilerin üzerine çıkarız.
  • Apple standartlarına göre muntazam, temiz ve düzenli mağazalar kurarız.
  • En son Apple teknolojisini izler ve sertifikalı teknisyenler aracılığı ile onarım yaparız.
  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve hedeflerini karşılayacak uygun çözümler önererek güvenlerini kazanırız.
  • Bütün müşterilerimizi güler yüzle, yardım eli uzatarak ve kişisel bir ilgiyle karşılarız.
  • Mağazalarımızı, çalışma süreçlerimizi ve performanslarımızı geliştirmek üzere çalışanlarımızla ve müşterilerimizle fikirlerini paylaşabilecekleri açık bir iletişimi destekleriz.
  • Çalışma arkadaşlarımızı, yetkili satıcılarımızı, servis sağlayıcılarımızı, üçüncü taraf iş ortaklarımızı ve Apple’ı sahiplenir ve haklarında olumlu konuşuruz.