Gizlilik İlkeleri

ProMC üye ve müşterilerinin e-posta adreslerini ve diğer kişisel bilgileri hiçbir isim altında, hiçbir nedenle ve hiçbir muhatap nezdinde açıklamaz, satmaz, paylaşmaz ve kötüye kullanmaz. ProMC, üye ve müşterilerinin e-posta adresleri, kendilerine mağazamız ile ilgili tanitim ve kampanya haberleri göndermek için kullanılmaktadır. Eğer bizden bu tip e-postalar da almak istemezseniz promc@promc.com.tr adresine e-mail atarak müşteri hizmetleri sorumlularımıza haber verebilirsiniz. ProMC, e-posta adreslerini ve diğer kişisel bilgileri haricindeki genel site kullanımı ve alışverişle ilgili bilgileri, ProMC kendi sunduğu hizmetleri ziyaretçi hareketlerini izleyerek daha verimli ve etkin kılmak, müşterilerine daha özel ve daha etkin hizmet verebilmek amacıyla analiz ederek yorumlamak ve iş ortakları ile paylaşmak isteyebilir. 

ProMC sanal mağazamızdan vermiş olduğunuz siparişleri iptal etmek istemeniz durumunda iletişim bölümüdeki telefon numaraları aranarak veya siteye üye girşi yaparak sistem üzerinden iptal talebinde bulunabilirsiniz. Kargoya verilmiş ürünler tekrar geri geldikten sonra ancak iptal edilebilir.İade edilen ürünlerin kargo ücretlerini kendileri karşılar. 

Cevaplanması üyenin isteğine bağlı olan anket sorularına verilen yanıtlar da yukarıdaki iş prensipleri çerçevesinde kullanılmaktadır. Bu tarz genel bilgiler üçüncü şahıs ve kurumlara, ancak genel istatistiksel değerlendirmelerin parçası olarak ve toplu olarak açıklanabilir. 

ProMC, güvenliğiniz için kredi kartı bilgilerinizi hiçbir şekilde saklamaz ve dolayısıyla bu tür bilgileri üyelik bilgileri çerçevesinde sormaz, istemez. Alışveriş esnasında ProMC çalışanları dahil hiç kimse Kredi Kartı bilgilerinizi göremez. Kredi Kartı bilgileriniz ilgili Bankalara en yüksek güvenlik standartlari cercevesinde ikili baglantilarla iletilir. ProMC'da güvenliğiniz için verilen siparişlerin ödeme, fatura, teslimat adresi bilgilerinin kontrolünü gerçekleştiren bir birim bulunmaktadır. Bu nedenle, ProMC'dan ilk defa sipariş veren müşterilerin siparişlerinin tedarik ve teslimat aşamasına gelebilmesi için öncelikle finansal bilgilerin doğruluğunun onaylanması ve onaylandığına dair e-mailin müşteriye yollanması gerekmektedir, bu bilgilerin kontrolü için gerekirse kredi kartı sahibi müşterilerle irtibata geçilmektedir.